onsdag den 16. juni 2010

Mærkevarefetichist

Jamen, selvfølgelig vil jeg da købe originalpennen til min nye “touch phone” , og da jeg så prisen, forventede jeg mindst en forgyldt én af slagsen med firmalogo printet på siden.

Hurtig ekspedition på nettet og dagen efter havde jeg min nye BLÅ !!!PLASTIK !!!! pen. Pris 89 kr!

Har brugt et par dage på at overveje, om jeg skulle sende pennen retur -om ikke andet så for at signalere, at mig skal de ikke tage r…. på -  er dog kommet til den konklusion, at ingen i firmaet vil lægge mærke til min lille demonstration mod uforskammede mærkevarepriser.

Jeg beholder pennen og passer på, den ikke bliver væk.

Konklusion: Jeg skulle have holdt mig til kopiproduktet, som kun kostede en trediedel!

Nokia%20Opening%20Tool%20SS-93%201pcs

Ingen kommentarer: