onsdag den 6. januar 2010

DECEMBER 2009

"Lys og mørke" var en total teateroplevelse, hvor tilskuerne blev ført rundt på hele Ryslinge efterskole til opvisning i sang, dans, happenings og skuespil. Hele oplevelsen kulminerede i ét stort sangkor, og aftenen sluttede (sent) med hygge, natmad og rødvin.
Dejligt at være forældregæst til dette arrangement, som også indeholdt overnatning i elevfløjen.
Mærkelig nok fik min gamle havenisse selvskab af en gevaldig masse andre havenisser. Jeg ved ikke, hvor trangen kommer fra, men jeg stødte på en del, jeg absolut måtte eje. Nu er det sådan, at nisser ikke kan ejes, men kun lånes, og dette betød også, at de straks efter jul forsvandt fra haven!
Jeg ser frem til, at de returnerer til næste jul!
Vores juleaften blev fejret i Lynge. Vi var ni i alt, men måtte desværre undvære mormor, som på juleaftensdag faldt med sin cykel og slog sit hovede temmelig alvorligt. Dette betød, at mormor var indlagt i alle juledagene og kom først hjem, da det blev hverdag igen.
Mormor er nu udstyret med en cykelhjelm!
Året sluttede i herligt selskab med rodamer, romænd og børn. Snakken gik, og pludselig var det blevet 2010, og ganske kort herefter var det tid til at gå hjem.
Der var godt nok mørkt på Lyngestien!

Ingen kommentarer: