mandag den 27. august 2012

Jeg blogger endnu

Gisp, hvor er det lang tid siden, jeg har været her! Det er nu ikke fordi, jeg har boykottet sociale medier og derfor ikke blogger mere! Næ, jeg har godt gang i indtil flere blogs i min funktion som læsevejleder på en social- og sundhedsskole, og jeg netværker også på Facebook, som i øvrigt er kommet til at fylde en del i mit liv med sociale medier. Facebook er nok hovedårsagen til mine manglende besøg på Moders mad, og jeg må indrømme, at jeg synes, det er en lille smule nemmere at være i kommunikation med venner og læsere på Facebooken.
Moders mad er nu ikke ved at afgå ved døden! Nej, den ligger blot i dvale lidt endnu.
Indtil da - måske vi ses på Facebook?

1 kommentar:

Pia sagde ...

Jeg har også savnet dig og dine "fede" kommentarer. Godt du er levende endnu!
Fjæseren bliver jeg aldrig tilhænger af, så det er godt vi jævnligt mødes ansigt til ansigt.