tirsdag den 18. oktober 2011

Tak til mine søde børn

En gang ønskede jeg mig en teaterkikkert til mine teaterture, men nu har jeg fået en ny øjenåbner. En teaterkikkert er et anvendeligt hjælpemiddel, når man som jeg konsekvent køber pladser langt bagude eller højt oppe på balkonen. "Hellere flere gange i teatret og blablabla..."
Men tænk, hvor man både sidder og ser meget bedre, når man ofrer sig en billet på parkettet, og netop dette havde mine søde børn ofret på mig. Min fødselsdagsgave blev indløst i går med Tjekovs "Mågen" i Skuespilhuset. Tusind tak for det mine søde børn! Og tusind tak for jeres selskab!

2 kommentarer:

Anita Konge sagde ...

Lige et lille råd til teatergængere fra en instruktørassistent: 8. række midtfor i Skuespilhuset er klart de bedste, og en tand billigere end parket. Det er her teatrets egne ansatte får pladser til premierer osv. fordi man simpelthen kan se alt herfra:)

Vh. kongeiaarhus.blogspot.com

Mette Vang sagde ...

Tak for dit råd Anita, og tak for, du læste med :-)